До уваги батьків майбутніх першокласників
КЗ "Христофорівська гімназія"!
Зарахування учнів здійснюється відповідно до Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 16.04.2018 №367. З 1 травня розпочинається прийом документів для зарахування дітей до 1 класу. Останній день, коли можна подати заяву - 31 травня.
До закладу загальної середньої освіти зараховуються:
-діти, місце проживання яких на території обслуговування закладу підтверджене;
- діти, які які є рідними (усиновленими) братами та/або сестрами дітей, що здобувають освіту в цьому закладі;
- діти правників цього закладу освіти.
Загальний алгоритм прийому до школи:
Заяви до вступу в 1-й клас подаються особисто одним із батьків (або в онлайн-форматі).
До заяви додаються:
1. Копія свідоцтва про народження дитини.
2. Оригінал або копія медичної довідки за формою первинної облікової документації №086-1/о.
3. Паспорт громадянина України одного з батьків, що підтверджує місце проживання.
Порядок зарахування:
До 01 червня зараховуються усі діти.
В закладі створені всі умови для отримання освіти в Новій українській школі.
Звертаємо увагу! За повноту і достовірність усвєї інформації та усіх документів, що подаються до закладу освіти, відповідає (згідно з вимогами законодавства) особа, яка їх подає.
Пам’ятка для батьків щодо виховання дитини в родині
1. Відокремлюйте свої почуття від дій. Не осуджуйте дитину. Вона повинна
відчувати, що її люблять. Пам'ятайте, щоб змінити вчинки дитини,
треба зрозуміти її почуття і навчитися з ними поводитися.
2. Уважно вивчайте дитину — ви повинні знати стан здоров'я її нервової системи. Дії дитини в стані нервового розладу повинні сприйматися батьками як симптом більш глибоких емоційних ускладнень, викликаних критикою, звинуваченням або покаранням.
3. Відповідайте на почуття дитини. Створіть такі умови, щоб дитина почувалась емоційно захищеною, могла виговоритись, а її негативні емоції знайшли вихід у словах, а не в діях.
4. Якщо без покарання обійтись не можна, то нехай дитина обере його сама. (Практика свідчить, що діти, як правило, вибирають більш суворе покарання, ніж хотіли батьки. Але в таких випадках вони вже не вважають його жорстоким, несправедливим і не ображаються на батьків).
5. Караючи дитину, переконайтесь в тому, що вона розуміє, за що. Що звинувачує в цьому себе, а не того, хто карає. Допоможіть їй зрозуміти правила поведінки і засвоїти їх.
6. Дайте зрозуміти своїй дитині, що дисциплінарні проблеми дітей стосуються не тільки дорослих, а є їх спільними.
7. Накладіть обмеження на небезпечні та руйнівні дії. Допоможіть дитині направити її дії в інше, дозволене русло. В цьому полягає основна формула динамічного підходу до проблеми дисципліни дитини.
Немає коментарів:
Дописати коментар